Продавець SBMarket розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
469 відгуків
+380 (68) 850-75-90
+380 (50) 901-20-40
вул. Корольова 4, Київ, Україна
SBMarket
Залишити відгук

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення й обмін Компанія повертає й обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення й обміну Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів проводиться за договореними цінами. Умови повернення для товарів належної якості Ви можете повернути або обміняти товар упродовж 14 днів без вказівки причини, за умови: товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки; збережено паковання, документація в товарному вигляді; є чеки та гарантійні талони. Немає можливості повернути: товар поврежден; є сліди використання; Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, можливо: придбати будь-який інший товар наявні; здійснити обмін товару на аналогічний у разі першого ж надходження відповідного товару в продаж; зробити повернення грошей у розмірі вартості поверненого товару; Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється тільки за наявності виведення авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. Хто платить за повернення товару Продавець товар не того кольору; товар не того розміру; товар с дефектом; не тот товар; Покупець товар не використовувався й не припав; Повернення засобів: на карту Банка Платіння під час присутності в магазині Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner